Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 17 iulie 2010

CE-SI face omul cu mana lui se numeste BLOG!!!!

De ce am simtit nevoia sa-mi fac un blog? O intrebare pe care si eu mi-am pus-o. De fapt am vrut sa fac un site. Un fel de forum. Adica un spatiu virtual in care ne-am putea intalni, prieteni, dusmani, etc., pentru a dialoga. Am fost descurajat. Mi s-a spus ca costa prea mult si ca: "Fa-ti Domle un Blog". Si mi-am facut. E inca in lucru.
Eu sau altii vom propune teme de discutie din filosofie, politica si de aiurea ca doar astea ar fi hobbyurile noastre si astept sa primesc pareri, eventual critici. Limbajul trebuie sa fie civilizat ca altfel n-am facut nimic si de asemenea ma astept ca orice parere sa fie argumentata. Cam atat. Asta ar fi CREDO-ul meu. Toata lumea e binevenita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu