Faceți căutări pe acest blog

joi, 16 decembrie 2010

Onorabilul Domn Cage.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/nicolas-cage-scandal-in-centrul-capitalei-915439.html

Cuvinte mari, cuvinte mari!!!Onoare!! "I would die for honour!!" Eu cand am vazut filmuletul facut la 5 dimineata de un gura-casca, susprinzandu-l pe celebreul Nicolas Cage, aproape ca am facut pe mine de ras. Daca dati clic pe link veti vedea filmuletul. Presa l-a preluat si l-a dat mai departe la capitolul: O vedeta din Hollywood, taman nepotul lui Coppola, a facut si el un mini scandal in capitala Romaniei, nah avem si noi scandalagii nostrii. Asta nu e o stire cine ste ce, ma lasa rece, dar intamplarea a facut ca actorul striga din toti plamanii: "I would dieeeeee for honour!!" Ce honour domnule Cage, cine vi-a patat-o si de ce nu l-ati invitat la duel? E o situatie cat se poate de comica dupa parerea mea sa mori pentru onoare exact in Bucuresti. Ar fi fost pacat. Onoare sifonata a domnului Cage a fost, in final si mai terfelita de bodyguard care la un moment dat plictisit de spectacol, i-o fi fost si lui foame, i-a poruncit cavalerului sa pofteasca in caleasca ca altfel.....hm gata cu joaca. In orice caz Nicolas s-a comportat exact ca in filmele sale, parca l-am revazut in National Treasure aparandu-si cu pieptul dezvelit demnitatea. Ma intreb totusi, asa mai mult retoric hollywoodienii astia mai stiu ce inseamna onoare. Da noi? Who the f... cares?

9 comentarii:

  1. mie mi-a placut. a fost plin de verva si convingator :)...desi n-am inteles deloc pt ce s-a ambalat
    oricum...atitudinea lui m-a impresionat. as vrea sa intalnesc si-n viata reala oameni atat de hotarati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. plin de verva si convingator? nu cred. a fost teatral, cheap acting. atat

    RăspundețiȘtergere
  3. cum a zis un mare invatat al timpurilor noastre...:
    "a se slabi" cu povesti din astea...sa fim sobri....voi va dati sama cit o fo de ridicol??? :):):):)
    urli beat..la 5 noaptea de onoare..si inca in bucuresti...
    si apoi te bagi in masina ca un catel cind zice bodiguardul :):):) da da..multa onoare are dinsul..

    plus ca eu tot nu trec ca el e mare actor..pt ca e ruda cu Ford Coppola...care nah..i-o trintit si lui niste roluri...la inceput.. ca altfel poate lucra si el la Mac :):):)

    da da..i would die for honour si eu..atita timp...cit am 20 de bodyguarzi linga mine..hihih

    saracu..is confunda viata cu filmul..:):):):)

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ma ca leaving las vegas e un film mare. si nicolas nu e actor rau. de atfel asta se vede si din filmuletul de la Bucuresti :):):)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi se pare ca habar nu avem despre ce vorbim vedeti un fragment din ceva, nu stim despre ce-i vorba, cum a inceput , cine a inceput, cat de beat/drogat sau normal e nenea Cage, nu stim mai nimic in general despre nenea Cage poate chiar e un om care ar muri pentru onoare.
    Dar stim sa criticam ce nu prea intelegem.

    Tocmai pentru ca nu stim nimic nu inteleg rostul postului.

    RăspundețiȘtergere
  6. he he, prezumtia de nevinovatie nu exista in Romanica...
    esti vinovat pt ca indraznesti sa fii altfel decat marea masa ! si esti pus la zid :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E teatral. Atat am vrut sa spun, nimic mai mult. Nu ma intereseaya nici daca era baut nici daca era drogat, e pur si simplu hollywoodian. Tu adi daca te duci intr-un bar si dimieata chiar si beat strigi: As muri pt onoare, n-ai fi ridicol? Eu zic ca da. Big time.

    RăspundețiȘtergere
  8. Merry Christmas to you too. Si la toti de pe blog.Va tzuc si sa ne vedem cu bine!

    RăspundețiȘtergere