Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 noiembrie 2010

Argument

M-am gandit sa fac, in fiecare zi, un buchet de argumente pro-emigrare. Nu mi-o iesit proiectul pentru ca ar fi trebuit sa scriu prea mult pe blog. Ajunge sa citesti trei cotidiene si sa ai zeci de argumente. Si atunci? Hai sa radem macar.

Doua linkuri: http://www.adevarul.ro/actualitate/Chirieac_catre_Cocos-_Banditule-mic_si_frumos-ce_faci-mai_borfasule_simpatic-_Cocos-_Ce_ai_zis-mai_porcule_0_352765117.html (originalul), apoi trebuie musai citit si replica de la catavencu : http://www.catavencu.ro/stenograma_convorbirii_dintre_elena_udrea_si_roberta_anastase-16187.html


HAVE FUN!!

27 de comentarii:

  1. stimate tovarashe...
    sint o mie de motive de a pleca de aici...dar..daca te imbucura cu ceva..stai calm ca tot aici raminem...:)
    sintem prea dobitoci si prea lipsiti de curaj ca sa luam cele doua perechi de chiloti si ciorapi pe care le avem si sa plecam..
    asa ca...linisteste-te si accepta-ti soarta...

    cu stima,
    un alt dobitoc din aceeasi troaca care se numeste romania

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha nu mi-o accept. si chiar si de mi-as accepta-o tot o am pe sofi. macar pt ea!!

    RăspundețiȘtergere
  3. deci..inca o data :):):)
    pariu pun cu tine ...ca nu pleci tu de aci :):)

    poti tu sa o ai pe sofia..si chiar daca zici ca ea e bautura ta energizanta care iti da aripi :) nu ajungi tu nici pina in borsh :)

    asa ca my dear friend..daca am scris bine...du-te si cumpara-ti loc la rulikowski...
    cu putin noroc soon te vom duce acolo ..si de acolo..tu vei merge rapid..in tzara in care curje lapte si muie..ahh..miere... dupa cum ar spune un scump prieten de al nost..
    dar numai cu conditia ca eu sa ma rog pt sufletele din purgator ...

    ps: pt ceilalti..s-ar putea sa nu intelegi ce aberez eu aci...1 pt ca sint plecat cu pluta si 2 pt ca nu stiti o alta discutie avuta cu domnu sasu...

    RăspundețiȘtergere
  4. there is no "altii" as you can see :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sebi, gandeste-te bine la pasul asta si incearca sa te vezi pe termen lung daca esti pregatit pe bune sa infrunti asa o schimbare. Asculta ce-ti zice vara-ta (cea de dincolo de ocean) ca e deja trecuta prin asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. vezi...ce zice elena...stai tu in cusca ta...in tzara asta de doi lei...
    pt ca aici esti totusi mai acasa...adica..esti la tine acasa...
    esti tinut de altii in cushca ta..

    nu esti patriot deloc mai omule...imi si pare rau ca sintem prieteni...:):):):)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu asta am inteles bai dobi, ea ma sfatuieste sa analizez bine si daca ma consider pregatit, numai si numai atunci sa fac pasul. SUNT!

    RăspundețiȘtergere
  8. amu..poate ca gresesc eu...
    dar...eu inteleg asta: adica...tine tu dacia ta aia de 20 de ani..din care pici si care nici frine nu are...
    si nu lua tu mercedes...ca poate nu e mercedesul chiar ce crezi tu ca e...eu asta inteleg..

    dupa mine..stii care e chestia...mercedesul de dincolo..mnu o fi mercedes.. nu o fi la ce te astepti....si nu e nici vw si nu e nici opel..o fi ceva mai nashpa...dar va fi de departe mult mai bun decit sicriul in care esti...inchis de viu pt restul vietii...

    asta e parerea mea.....

    RăspundețiȘtergere
  9. ioi, ce viziune macabra are baietzasul florinel :)
    parerea mea (desi nu mi-a cerut-o nimeni) e ca in orice tara vom emigra, noi vom ramane tot romani. si stii de ce? pt ca nu ne vor lasa cei de acolo sa uitam de unde venim. tu stii ca in franta de exemplu, pe cartea de identitate e trecuta si tara de origine (romania)? am amici care lucreaza dincolo,care sunt bine pregatiti in meseria lor, dar care sunt dispretuiti si pusi la colt de fiecare data cand politicienii din romanaia fac declaratii tampite cu ecou peste granita:) am aflat ca oamenii de culoare, cei din fostele lor colonii, sunt mai respectati si mai bine priviti decat noi, oamenii albi din estul europei. iti vine sa crezi? mie mi se pare revoltator...
    alt aspect la care trebuie sa te gandesti e acela ca dincolo se lucreaza de 10 ori mai mult decat aici :):) nu vei avea timp sa socializezi, asa cum o faci aici.
    argumente proemigrare?...pai sa zicem: salariu de 10 ori mai mare, absenta haosului, societate multiculturala (iti poti satisface curiozitatile vis a vis de alte nationalitati), poti deveni mai open mind.
    in rest...idioti multi...ca si la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. sebi cel voinic...voiai sa zici non sequitur in logica? sau in literatura? ::)

    nu e aberatie ce ziceam eu...funny o fi poate...
    deci..cum am invatat de la tine.." poate nu m-am explicat eu bine :):):) "

    dincolo cica nu umbla cainii cu covrigi in coada....
    se prea poate..
    da la noi umbla doar cainii care te mushca :):):)

    cit de nenea nashpet..sint in mare parte de acord cu tine..dar nu total..
    cu timpul lucrat...mai ales nu sint de acord..se poate munci si mai putin...nu trebuie sa lucrezi ca un sclav..iar daca ne referim la natiile: is, sp, fr, poate de aia ni se pare ca se lucreaza mult..pt ca au programul mai ciudat ca la noi..cu 3 ore de pauza la prinz si siesta eventual..iar apoi lucrat pina la 7-8 seara...

    dar sint perfect de acord..multi idioti si la dansii...

    v-am tzucat din putzul pesimismului meu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ florinel :de fapt sunt o tanti (nashpette)...si ma bucur ca esti de acord cu mine, macar o data :)

    RăspundețiȘtergere
  12. bai fratilor, daca vrei sa nu mori de foame si daca nu are cine sa te ajute/sprijine si in Romania tra sa muncesti mult, elena, bunaoara eu imi aduc aminte baga si in romania, si mai sunt exemple. Atata doar ca aici esti batjocorit cu salariul pe care il iei. Si atunci?.....E adevarat, poate ai mai mult timp de socializare...pana in momentul in care iti dai seama ca aia cu care socializezi is si ei niste dobitoci..hehe..cu exceptii normal :))

    RăspundețiȘtergere
  13. hihihihi...silentio a pus punctul pe i :):)

    RăspundețiȘtergere
  14. tanti nashpy :):) deci acum pot sa ma leg de dvs :):)

    cit de silenzio stampa asta...care nu poa sa taca nici 2 minute...din pacate trebe sa ii dau si lui dreptate..desi urasc asta...

    si..da si dinsul...uite ca lucra 2-3 chestii...ca sa faca rost de un leu..

    da mai bine nu scriam commentul ista aci...:):) ca nu am zis mai nimic..hih da mi-e lene sa il sterg :)

    va salutai :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai voi sa cititi linkurile!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. mi-a placut faza cu elicopterul si scarita in fata geamului:))
    in rest, limbajul este mult prea academic, redundant si elucubrat pentru IQ-ul meu ...e funny si de groaza in acelasi timp :o

    RăspundețiȘtergere
  17. @florinel:...s-ar putea sa-mi placa :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ce sa iti placa?:) nashpy?

    vezi ca ne bate sebi..daca facem site de swingers din minunatul sau blog :):):)

    v-am tzucat :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @ florinel: sa te leg...pardon!...sa te legi :))
    6 vine sebi !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. nashpy: pai asa usoara imi faci viata?:):) nu faci pe inabordabila?:)

    rizi tu rizi..da eu il vad pe sebi..destul de des..nu stiu dvs...
    da eu am tate sansele sa mi-o iau peste ochisori..ca ii pervertesc lui blogul ista de mare intelectual :):)
    oare se prinde ca fac misto de dansul?:):)
    maine mi-a da in cap cu ceva sticla..apoi atunci poti sa vii sa ma legi...:):)

    v-am salutat :) n. buna..

    RăspundețiȘtergere
  21. eii, dar si noi suntem intelectuali (cat de cat), numai ca noua ne place sa facem pe prostii :))

    RăspundețiȘtergere
  22. eu nu fac pe prostul :):):) din pacate :):):)

    RăspundețiȘtergere
  23. nah..da multe ai avut de comentat la asta...tanti nashpette :):):):)

    RăspundețiȘtergere
  24. nimeni nu e perfect...poti alege sa faci pe desteptul, de maine :)

    RăspundețiȘtergere