Faceți căutări pe acest blog

marți, 7 septembrie 2010

Cine spune că fotbaliştii sunt proşti?

Iată câte ceva de la căpitanul echipei de fotbal a României (preluat de pe www.evz.ro):
"Trăiesc într-o ţară pe care încep să o înţeleg din ce în ce mai puţin. Îmi era uşor să renunţ, îmi spuneau oamenii că aş putea să-mi bag picioarele şi să trăiesc liniştit acasă alături de soţie şi de copii, dar sunt aici pentru că eu cred în naţionala României. Suntem departe de a fi o naţiune corectă, departe de a fi oameni prietenoşi, departe de a fi un popor care îşi doreşte să crească şi să trăiască mai bine. La noi, când îţi e mai greu, primeşti un şut în fund şi o lopată în cap", a tunat Chivu.

"Ne zbatem în mocirlă, şi dacă nu ne potolim, nu mai ieşim de acolo. Vorbim doar de dragul de a vorbi, de dragul de a face rău, vorbim pentru că nu putem tăcea. Fac un apel la oamenii (de fotbal) să înceteze."
parantezele imi apartin.
Cata dreptate are Cristi Chivu.

5 comentarii:

  1. A focistak zomeben olyan muveletlen, homo-erektuszok a grudnrol, akik nehez, terhelt csaladi hatterrel rendelkeznek, igy nehez is talalni koztuk olyat aki egyaltalan erti is mi az elet tartalmi resze. Tudja a csuda, hogy vajon o erti-e mi tortenik manapsag az orszagban / tarsadalomban. Ismetlegetni mint egy mantrat, az unos-untalan felbukkano lagymatag kritikat, nos ez meg nem mutat semmit. Egy biztos nagyon szuk a kilatas egy Lamborgini vagy Porsche volanja mogul.
    De en mar azt is ertekelnem, ha elvinne egy korre a negykereku urhajoval ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deca sustine mai sus, ca majoritatea fotbalistilor sunt asa de needucati, niste homo-erectus, cu un background familial incarcat, incat de abia ca gasesti unul care macar sa inteleaga care este sensul vietii. Cine stie deci, se intreaba Descartes daca Chivu a inteles bine ce se intampla in societate si in Romania.? Un lucru e sigur spune Deca, ca orizontul de vedere e foarte stramt dintr-un porche sau lamborchini :). Comentarii???

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as fi de acord cu Deca, am totusi o obiectie. Se poate sa fi nimerit omul, sa fi cazut, cum se spune pe realitate, fara sa o vrea, totusi nu ma pot observa, ca el nu judeca numai lumea din fotbal, din care face parte, ci lumea romaneasca in general, ceea ce e deja un salt. In plus mainstreamul (scuza-mi barbaria!) in Romania la astfel de intrebari suna cam asa: Daaaa, sigur avem si noi mici probleme dar totul va fi bine in viitorul apropiat, nu va faceti griji oamneni buni. Chivu nu spune deloc asta- inca un pas inainte. Deci chiar prost nu poate fi. Sau?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate si eu sunt de acord cu Gabor ca fotbalistii sunt in covarsitoare majoritate niste cretinei (to put it mildly) dar desigur nu toti.
    Tot din pacate nu cred ca Chivu face exceptie insa cred ca este patit omul si din experienta vorbeste nu din inteligenta. Constatarile insa sunt corecte de aici pana la a nu fi prost sau chiar inteligent mai este putin. (nu foarte mult ce-i drept)
    El crede in Nationala Romaniei ... daca e vorba numai de idee institutie sau ce-o fi ea nu debordeaza de inteligenta. Daca zicea ca crede in jucatori x y z poate da asa nu ma impresioneza dar il inteleg ca se loveste de romanisme la tot pasul si pare sa fie un baiat bun si muncitor.
    Tot respectul pentru el dar pana la a-l considera inteligent cred ca mai are de dovedit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm, eu cred, am crezut si voi crede intotdeauna :), ca cel care e in stare sa urce prin gandire (sau limbaj) de la particular la general are macar un dram de inteligenta. Acuma sigur n-a fi Chivu Patapievici, dar nici Hagi nu e.

    RăspundețiȘtergere